Wil je meer weten over leveringen, betalingen of staffelkorting? Bekijk dan onze FAQ. Hier vind je direct antwoord op veel voorkomende vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Dan helpt onze klantenservice je uiteraard graag verder. Neem gerust contact met ons op via 085-2500160
Klantenservice
Jij verkoopt, wij helpen
Vind jij het ook zonde dat gloednieuwe producten worden vernietigd? Terwijl je daarmee jouw klant nog steeds blij kunt maken? En waarbij je jouw steentje bijdraagt aan een beter milieu? Neem dan contact met ons op! Dankzij onze ruime kennis en ervaring weten we vele manieren en tips om jouw te helpen bij het verkopen.
Ben jij een ervaren handelaar? Of helemaal nieuw in de partijhandel? JouwTech zorgt er altijd voor dat jij het maximale uit je producten haalt. Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je direct op weg!
Wanneer heb ik recht een order te annuleren?
U heeft het recht uw bestelling te annuleren zolang u geen mail heeft ontvangen dat uw bestelling onderweg is. Alle annuleringen zijn onderhevig aan artikel 19 in onze algemene voorwaarden waarmee elke klant akkoord gaat tijdens het plaatsen van een bestelling via onze webshop of bij ons bedrijf. Dit betekent dat er 73% van uw aankoopbedrag wordt terugbetaald. Zodra uw bestelling bij ons wordt geplaatst, wordt het transport direct betaald, de bestelling wordt ingeboekt en alle labels worden klaargelegd. Het ingehouden bedrag dekt deze kosten en is daarom opgenomen in onze voorwaarden.
Hoe annuleer ik een order?
U kunt een order annuleren door het onderstaande formulier te versturen. Binnen 5 werkdagen nemen wij uw annulering in behandeling en zal deze verwerkt worden.